ultimele 3 zile

Hallo ๐Ÿ˜›

Sper ca macar cuiva i-a fost dor de mine :))

Ultimele 3 zile am fost foarte ocupat cu tot felul de pregatiri si datorii ramase de incheiat incat nu am mai avut timp sa scriu pe pagina ๐Ÿ˜ฆ Din fericire minte nu mi-a stat in loc si am pregatite cateva articole interesante, printre care si partea a 2-a la Digi.mobil; mai trebuiesc doar scrise… ๐Ÿ˜›

Pana una-alta, cei care se plictisesc pot citi un articol de pe Howstuffworks: How Blogs Work.

4 Responses to “ultimele 3 zile”


  1. 1 thcgirl77 December 22, 2007 at 2:42 pm

    da, eu m`am intrebat ce faci de n`ai scris ca am intrat zilnic. ooo hotstuffworks, am si uitat de site`ul ala. tot tu mi l`ai zis cu mult timp in urma ๐Ÿ™‚

  2. 2 Dan S. December 22, 2007 at 2:51 pm

    hehe
    HSW era site-ul meu preferat de facut referate la fizica in liceu :)) de atunci am ramas abonat la newsletter-ul lor.

  3. 3 thcgirl77 December 23, 2007 at 6:24 pm

    test, avatar nou, cu moaca mea.

  4. 4 Dan S. December 23, 2007 at 6:26 pm

    e mijto avatarul ๐Ÿ™‚


Leave a Reply

