Filme infecte

Saptamana acesta am avut neplacerea sa vizionez 2 filme extraordinar de slabe calitativ si cu o apreciere internationala nejustificata. Primul este No Country for Old Men iar al doilea 4 luni, 3 saptamani si 2 zile. Ambele au pe IMDb o nota ridicol de mare (peste 8!) precum si diferite premii internationale.

No Country for Old Men te tine captivat aproape 100 de minute din cele 122 ale sale, cu actori celebri in roluri bine jucate si suspans mult condimentat ocazional cu puternice izbucniri violente. Problema apare cu moartea ridicola a personajului principal pozitiv urmata de o succesiune fara noima de evenimente (cam 20 de minute) dupa care de finalul filmului fara nici o concluzie. Cred ca este filmul cu finalul cel mai insipid pe care l-am vazut vreodata, depasind cu kilometri buni de exemplu pe War of the Worlds.

Cat despre 432 pot spune ca am inceput sa il vizionez fara sa stiu in prealabil ce trateaza. Auzisem doar ca a castigat numeroase premii la festivalurile internationale de film si cum ca ar fi pasibil chiar si de o nominalizare la Oscar! Cu speranta in suflet am dat drumul la film in asteptarea minunii care a uimit occidentul. Din pacate nu am reusit sa vad in el ceea ce au vazut altii. Poate din cauza ca sunt roman si chiar daca eram prea mic sa constientizez acele vremuri totusi, prin istorisirile altora am ajuns sa inteleg care era viata in anul 1987. Unul din meritele sale este ca reda foarte bine mediul si oamenii acelui an. Per total, insa, filmul m-a lasat rece. Un alt merit posibil ar fi ca nu mai injura asa de mult actorii. Abia ce am apucat sa aud una sau doua trimiteri spre origini. Probabil le-o mai fi trecut nervii la actori. In rest nu stiu ce ar fi asa de impresionant? E drept, povestea e trista si dureroasa – un avort in o camera infecta de hotel. Dar asta nu justifica aproape 2 ore de pelicula. Pentru ce? Sa vad eu pe excrocul ala de doctor cum se coieste 30 de minute sa le stoarca pe proastele alea doua de bani? Sa le vad la alea p***a dupa ce le-o violat? Sa vad fatul acela expulzat in toaleta? Si sa nu mai zic de dictia actorilor romani ce numai vorbire nu poate fi numita. Culmea ridicolului, am ajuns sa ma uit la un film romanesc cu subtitrari in limba engleza ca sa inteleg mormaitul amaratilor alora?! Absolut dezgustator si nejustificat.

In concluzie, saptamana asta am pierdut 4 ore din viata degeaba. N-o faceti si voi 🙂

5 Responses to “Filme infecte”


  1. 1 thcgirl77 January 11, 2008 at 1:45 pm

    am “no country for old men” de la taica`mea, a zis ca e exceptional filmul. depinde de gusturi. 432 nu il voi vedea niciodata ca avortul nu e chiar un subiect pe care as vrea sa`l vad dezbatut 2 ore si dupa ce te`am si citit, chiar nu vreau sa vad vagine sangerand si feti avortati in WC intr`o camera mizera de hotel. chiar arata asa ceva? wow gross.

  2. 2 thcgirl77 January 11, 2008 at 1:45 pm

    corecteaza “taica`meu” te rog :p

  3. 3 Dan S. January 11, 2008 at 2:08 pm

    vagine sangerande nu arata. doar nesangerande 😛
    in rest arata de toate..

  4. 4 Mircea August 15, 2008 at 1:12 am

    432 e un film bun . Poate tie nu ti se pare extraordinar si asta pt ca probabil sti cum functionau lucrurile p vremea lu nea ceasca dar pt ceilalati norocosi de pe afara care au trait in puf pana acum subiectul este unul socant . Cat despre ” dictia actorilor romani ce numai vorbire nu poate fi numita ” e film ! Nu inseamna ca dak actorii au avut in film dictie proasta in realitate e lafel .Cat despre gramatica ta ” excrocul ala ” etc. pot sa spun ca lasa cu siguranta de dorit . Pe scurt esti penibil , si orice reply mi-ai da nici macar nu merita sa ma chinui sa il citesc pentru ca am reusit sa inteleg ce in capsorul tau urat si tuns. Aceeasi megalomanie,prost gust , prostie ca in majoritatea blogurilor facute de romani .
    ” vagine sangerande nu arata. doar nesangerande in rest arata de toate..” , “Sa le vad la alea p***a dupa ce le-o violat? Sa vad fatul acela expulzat in toaleta?” Atat a reusit omu sa inteleaga din film . Mno , atunci sa te lasam in pace sa zaci mai departe in prostie , pt ca sanse de vindecare iti spun baiete cu parere de rau , numai sunt .

  5. 5 Dan S. August 15, 2008 at 1:55 am

    Mircea iti multumesc pentru comentariu.
    Nu pot zice ca sunt de acord cu ce ai spus, dar de-aia e internetul internet sa isi spuna parerea fiecare 😉

    PS: m-a umplut de respect adresa de mail ce mi-ai lasat-o “mapispetine@yahoo.com”


Leave a Reply

