radio online

care e postul vostru preferat de radio online?

aseara am dat intamplator peste acesta: XRM Radio. mi-a placut stream-ul de rock alternativ. l-am gasit in lista la Shoutcast. ca tot veni vorba, de acolo mai merita mentionate .977 The Hitz Channel si Frequence3.

5 Responses to “radio online”


  1. 1 anaayana January 17, 2008 at 2:18 am

    Eu ascult infopro, e cea mai bună variantă când trebuie să asculte şi alţii fără să se strâmbe! (la birou)
    Mai sunt şi altele, de obicei folosesc Screamer. Poate ai auzit de el sau dacă nu, îl găseşti aici.

  2. 2 thcgirl77 January 17, 2008 at 8:04 am

    defjay.com the place to be in r&b 🙂

  3. 3 Dan S. January 17, 2008 at 9:30 am

    anaayana: tocmai am incercat screamer si imi place ff mult. tnx 😀

  4. 4 anaayana January 17, 2008 at 11:49 pm

    Sa-mi zici ce ai descoperit pe acolo si ti-a placut. 🙂
    p.s. La unele dintre ele poti chiar sa inregistrezi

  5. 5 Dan S. January 18, 2008 at 1:37 pm

    am cautat cu el radiouri din Elvetia, pe unde am fost acum 3 saptamani 😀


Leave a Reply

