Leapsa de la Maddy

Se pare ca am o fatza care o cere :)) Am primit o leapsa de la Maddy pe care o dau mai departe lui Cedrik.

Fenomenul, dupa click.

1. De ce ai acceptat leapşa aceasta?
Nu stiam ca am de ales :)) err.. din curiozitate si plictiseala 😛

2. De când eşti în blogosferă?

Decembrie 2007.

3. Cum ai ajuns să îţi faci blogul?

In primul rand mi-a placut ce am vazut la Maddy, e o metoda interesanta de conversatie offline cu prietenii precum si de facut noi prieteni; and last but not least are un rol terapeutic (ma descarc de unele porcarii ce mi le coace mintea si imi exprim personalitatea) si functia de agenda/bookmarks.

4. Care este primul blog pe care ai intrat vreodată?

Nu mai tin minte 😦 Stiu doar ca la inceput nu le-am vazut rostul.

5. Enumeră 3 lucruri pe care le crezi importante ca să reuşeşti în blogging.

  • sa scrii zilnic sau cel putin o data la 2 zile, ca sa dai motiv cititorilor sa revina
  • sa fii original – de ce ti-ar mai citi cineva blog-ul?
  • sa citesti si sa comentezi in blogurile altora – cred ca la baza fenomenului numit blog sta socializarea

6. Cel mai citit blog de către tine.

Probabil blog-ul lui Maddy.

7. Alte bloguri pe care le mai citeşti.

Vezi blogroll.

8. Care platforma de bloguri o consideri cea mai bună?

Nu am o parere care ar fi cea mai buna. Solutia de moment este WordPress.

9. Este important traficul pentru tine?

Da. Imi place cand cineva comenteaza (la subiect) – asa am confirmarea ca sunt citit.

Insa traficul e o lama cu 2 taisuri. De cand am scris articolul cu DIGI.mobil am pe acea pagina cam 100 de vizitatori, zilnic, ceea ce creaza o statistica globala falsa.

10. Sunt importanţi banii pe care i-ai putea obţine din reclame?

Urasc reclamele de pe web – deci probabil n-o sa recurg vreodata la asa ceva.

11. Cel mai urât blog pe care l-ai văzut?

N-as putea zice.

12. Consideri că e un lucru vital să ai un domeniu .ro/.net/.com etc?

Deloc.

13. Parola cu care te loghezi la blog.

Evident ca nu o zic 😛 Tin doar sa mentionez ca face parte din ultima mea generatie de parole, contine litere mari, mici, simboluri si numere 😀

0 Responses to “Leapsa de la Maddy”



  1. Leave a Comment

Leave a Reply

