Blogurile merg la teatru

sursa: Europa FM, pagina principala: BLOGTXT Theaterfestival si alte informatii: Europa FM

Cele mai interesante 3 bloguri româneşti vor fi transformate în spectacole de 30 de minute în cadrul proiectului “Blog the Theatre”.

Teatrul Bulandra a devenit din luna septembrie 2007 partener în proiectul “Blog the Theatre”.

Alături de încă patru teatre importante din Europa, Teatrul Bulandra va prezenta la Graz, în cadrul “BLOG THE THEATRE FESTIVAL” (21 – 25 mai 2008) cele trei piese născute din textele de blog.

 

Potrivit organizatorilor, proiectul atrage atenţia spre lumea virtuală şi integrează un grup semnificativ de mare de oameni interesanţi, în lumea teatrului.

Blogurile care au trecut de prima selecţie sunt supuse votului publicului pe site-ul oficial al evenimentului.

Trei dramaturgi vor fi aleşi să dramatizeze textele de pe blogurile câştigătoare. Îndată ce va fi obţinut şi acordul autorului de blog, dramaturgul va începe lucrul. Pentru festivalul ce va avea loc la Graz, piesele nu trebuie să depăşească 30 de minute, fiecare ţară participând cu 3 piese de teatru.

Pe 3 februarie, la Sala Toma Caragiu, va avea loc o seară de lecturi publice, în care vor fi citite fragmente din bloguri de către actorii Marius Capotă, Adrian Ciobanu, Marius Chivu, Şerban Pavlu. Intrarea este liberă, în limita locurilor disponibile, utilizatorii înscrişi pe forumul proiectului având prioritate şi locuri rezervate.

6 Responses to “Blogurile merg la teatru”


  1. 1 Laura January 30, 2008 at 5:35 pm

    Ha, Ha! Unde a ajuns lumea! Nu stiu daca sa plang sau sa rad!

  2. 2 Dan S. January 30, 2008 at 7:03 pm

    Ce ar putea fi rau in asta?

  3. 3 Laura January 30, 2008 at 8:03 pm

    Depinde de ce fel de bloguri aleg, e adevarat… Oricum, mie imi plac piesele de teatru clasice, deci de acolo reactia…

  4. 4 Dan S. January 30, 2008 at 9:49 pm

    Hehe, oricum, ma bucur ca ai dat un semn de viata 🙂
    nu stiam ca ai si tu blog. am aruncat o privire mai devreme, dar inca nu am apucat sa las un comment. pare interesant si foarte colorat 🙂

  5. 5 Laura January 30, 2008 at 11:42 pm

    🙂 Merci! Te astept in vizita! Am mai trecut pe blogul tau inainte dar erai in vacanta si nu stiu de ce nu am reusit sa iti scriu nici un comment… adica am scris si cum am scris asa a disparut. Ma bucur ca acuma functioneaza 🙂

  6. 6 Dan S. January 30, 2008 at 11:56 pm

    cand am fost in vacanta, am blocat posibilitatea de a lasa comentarii si din o mica neatentie, nu l-am deblocat complet cand am revenit 😦 din fericire, acum totul e pus la punct si functional.
    si bineinteles te mai astept in vizita 🙂


Leave a Reply

