expresie

“Mintiile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintiile reduse ii discuta pe altii!”

Nu stiu cine a zis-o prima oara, dar multa dreptate mai are ๐Ÿ™‚

35 Responses to “expresie”


  1. 1 vd88 March 3, 2008 at 9:31 am

    you’re weird

  2. 2 margaret 83 March 3, 2008 at 2:42 pm

    you’re cute ๐Ÿ™‚

  3. 4 Danutu March 4, 2008 at 7:05 am

    i find your lack of good comments … disturbing.

  4. 5 Anca March 4, 2008 at 12:15 pm

    Draga draga,
    imi pare rau dar nu stiu cum sa fiu de acord cu tine… adica e foarte fain citatul, dar…. let s face it…. o fi toata lumea redusa?…eu stiu ca noua ne place sa ne simtim intelectuali, dar… hai sa fim seriosi…cred ca este natural sa i vorbim pe altii, si nu neaparat in sens rau, adica sub forma de barfa! dc ne uitam la TV, numai talk showuri gasim, si acolo..oare ce se discuta?! As vrea sa vad si eu omul care discuta numai idei sau numai evenimente… si dc stai si te gandesti, ce tema au aceste idei si evenimente, ca doar nu or fi doar teme abstracte… nu s si alea multe despre oameni?… As pune si eu o intrebare atunci… ce fel de minte e aia care discuta idei si evenimente despre oameni????
    Oricum, sa nu uitam ca omul isi foloseste doar 5% din capacitatea cerebrala… asa ca intr un fel pot spune ca sunt de acord si cu afirmatia despre mintile reduse…………parerea mea!!!

  5. 6 Dan S. March 4, 2008 at 12:33 pm

    da! 97% din lume e redusa. sau mai precis, cade in ultimele 2 categorii, chiar daca unora le e greu s-o recunoasca ๐Ÿ˜‰
    PS: TV-ul este incultura prin excelenta, mai ales cand vorbim de talk show-uri, etc.

  6. 7 Danutu March 4, 2008 at 1:18 pm

    Draga Anca,

    M-am bucurat foarte mult cand am citit commentul tau, si vreau sa iti spun ca sunt cu totul deacord cu tine, doar ca nu prea inteleg ce vrei sa zici.

    In principiu ai dreptate, dar e posibil sa spui asta doar fiindca esti femeie si tie personal iti place sa barfesti, nu se stie niciodata.

    Cat despre prosti in general, e plina lumea de ei, si daca nu ii vezi poate ar mai trebuii sa iesi din casa, acum ca a venit si primavara.

    Intrun final am sa iti las un citat care il completeaza pe cel din topic :

    “Fereste-te de mintea prostului ca e odihnita”

  7. 8 Anca March 6, 2008 at 12:11 pm

    Mai Danutzu, mai,
    Cum poti fi asa misogin?
    deci…
    1- cum poti sa fii cu totul de acord cu mine dc nu ai inteles ce vreau sa zic?
    2- da, imi place sa barfesc, dar nu cred ca asta tine de faptul ca sunt femeie. eu stiu prea bine a ca fi barbat nu inseamna perfectiunea de “comportament moral”, si ca sa intelegi ce vreau sa zic – stiu ca barbatilor le place la fel de mult ca femeilor sa barfeasca. si ca sa intelegi perfect ce vreau sa spun… exista PERSOANE carora le place sa barfeasca si ALTE PERSOANE carora nu le place.
    3- nu am afirmat nici un moment ca nu ar fi multi prosti in lumea asta. pt intarirea celor afirmate, vin si eu cu un “citat”: God must love stupid people… he made so many!!!
    4- ne am cam indepartat de la subiect. ideea pe care eu am postat o se referea la faptul ca o viata in care discuti doar idei sau evenimente, este utopica, nerealista, fantasmagorica, oricat ai intoarce problema pe toate partile. si chiar dc vrem sa fim considerati minti ilustre nu putem sa ramanem doar la idei si evenimente. hai sa luam un ex… mircea eliade, paleologu – minti ilustre – da? au discutat idei, au discutat evenimente. nu cumva i au discutat si pe altii? de aici vine intrebarea mea-cum se numeste o minte care discuta idei despre oameni? sau evenimente??? dc bine imi suna mie termenul asta… el in sine implica intr o mai mica sau mai mare masura implicarea unor persoane.
    Sper ca mi am facut clar punctul de vedere.
    Mai am o intrebare… Daneee!!! lamureste ma si pe mine care esti tu? dan s. sau danutu? because i would find it strange and rather disturbing to find out that you were both…

  8. 9 Dan S. March 6, 2008 at 10:10 pm

    lolz ๐Ÿ˜›
    deci, originalul Dan sunt eu, Dan S. – proprietarul blog-ului.
    Danutu este un personaj pe care nu il cunosc, nici n-a vrut sa imi zica cine e (l-am intrebat la un moment dat dar nu a raspuns). tot ce stiu e ca fie chiar e dus cu pluta (rau de tot), fie se plictiseste din greu si n-are altceva mai bun decat sa lase comentarii aiurea la mine pe blog. in general il cam cenzurez, dar ca principiu incerc sa il ignor, poate-poate intelege ca nu prea e bine venit.

  9. 10 Danutu March 7, 2008 at 10:12 am

    Mai ranit adanc, dar te iert , nu de alta dar vine 8 martie.

  10. 11 Anca March 7, 2008 at 10:36 am

    deci daneee, sper ca nu te superi pe mine dar as dori sa i spun ceva lui danutu!

    dragule, cand scrii mai fara cratima (adica liniuta) inseamna luna mai (adica aia din calendar). dc vrei sa folosesti cuvantul in aceasta propozitie, iti recomand cu caldura inspirata de dragul de 8 martie, sa il scrii cu cratima: m-ai (sau macar lasa un spatiu si tu acolo)… asta numai asa sa te scutesc de momente aiurea…

    Gata. Danee…acusi ne vedem!!!banuiesc ca esti mult mai linistit acum ca tipul te a iertat! ca doar vine 8 martie… ca naiba?!

  11. 12 Anca March 7, 2008 at 10:38 am

    scuze… la sfarsitul comentariului anterior doaream sa scriu CE naiba?!… si dc tot am stricat sfarsitul mesajului facem si autocritica.. nu?

  12. 13 Dan S. March 7, 2008 at 10:59 am

    :))
    ca rezultat al ultimelor afirmatii, incep sa cred ca acest “danutu” sufera si de o confuzie a sexului.

  13. 14 Danutu March 7, 2008 at 11:50 am

    Anca , multumesc tare mult pentru corectie, nu am sa iti raspund provocarii fiindca sunt un om foarte pasnic.

    Revenind la topic, va recomand un film de la, despre si cu prosti

    Idiocracy – http://www.imdb.com/title/tt0387808/

  14. 15 Danutu March 7, 2008 at 12:39 pm

    Dan.S. nu sufar de confuzie sexuala, ci imi face placere.

  15. 16 Dan S. March 7, 2008 at 1:58 pm

    pai fa bine si fa-ti placerile pe altundeva :))

  16. 17 Danutu March 7, 2008 at 3:28 pm

    Sincer daca as avea timp, as mentine si eu un blog, dar le-am inchis pe toate, si prefer sa pun mesaje mici si enervante instead.

    Aici pe wordpress pot edita mai multi acelasi blog ?

  17. 18 Dan S. March 7, 2008 at 6:14 pm

    la inceput mesajele tale si-au avut hazul. dar dupa o vreme e deranjant. prefer no comments decat asa ceva…

    cat despre intrebarea ta, da, pe wordpress pot participa mai multi utilizatori cu continut pe acelasi blog. ai si posibilitatea mai multor nivele de acces.

  18. 20 Anca March 8, 2008 at 2:06 pm

    Danutu, in caz ca nu ai inteles mesajul lui dan si mai vizitezi pagina lui, vreau sa te felicit pentru maturitatea de care dai dovada neraspunzand “provocarii”. oricum nu era o provocare, ci doar o recomandare rezultata din intentii bune si un impuls de moment. totusi nu mi se pare o dovada de maturitate intentia ta de a enerva proprietarul acestui blog. dar este alegerea ta…
    si sa stii ca am vazut in urma cu ceva timp “Idiocracy”, si in ciuda faptului ca a fost un film extrem de prost trage un mare semn de alarma si tare mi e frica ca societatea noastra se indreapta cu pasi mari spre acel loc…

  19. 21 unholywood March 8, 2008 at 11:06 pm

    Draga Anca,

    Mam bucurat foarte mult cand am citit raspunsul tau, sincer ma asteptam la asa ceva, vorba aia orice e posibil.

    In parerea personala Idiocracy e un film bun, oarecum greu de digerat, dar fara nici o indoiala bun,si ca sa iti dau cateva detalii, e vorba de filmul acelasuiasi regizor ca si celebrii Beavis & Buthead, cu care de altfel mai impartaseste tematica centrala.

    Daca ai pierdut ideea filmelor, nu-i nimic, ambele trateaza deviatiile societatii umane contemporane, si satirizeaza intrun mod subtil cultura de consumatorism si potato couchism.

    Daca vrei sa vezi un atac asupra consumatorismului mai direct iti recomand

    http://www.storyofstuff.com

    ai sa fii surprinsa cand vei realiza cat de vizionar e “Idiocracy”.

  20. 22 Dan S. March 9, 2008 at 12:14 am

    de acord cu unholywood – idiocracy puncteaza foarte bine cateva din lacunele societatii noastre.
    cat despre storyofstuff.com, trebuie sa recunosc ca e foarte bine realizat si ar trebui vazut de cat mai multi oameni.

  21. 23 vd88 March 10, 2008 at 10:55 am

    mai bine va uitati la The Shining (http://imdb.com/title/tt0081505/), in rest va uitati la filme care spun ceva ce deja stiti.

  22. 24 Dan S. March 10, 2008 at 10:59 am

    Stanley Kubrick e o minte pierduta ๐Ÿ˜›

  23. 25 unholywood March 10, 2008 at 12:25 pm

    Nu poti sa zici asta daca ai vazut Dr StrangeLove

  24. 26 Anca Gabrian March 10, 2008 at 12:35 pm

    Draga, unholywood… chiar dc ti am lasat impresia ca sunt total pe langa, imi pare rau. eu chiar am inteles mesajul filmului “Idiocracy”, si inca foarte bine. nu are insa asta de a face cu faptul ca mie mi s a parut un film prost. ideea este foarte buna si dc esti in stare sa treci de modul de prezntare, poti chiar sa inveti ceva de aici. totusi am asa un sentiment ca filmul nu a lovit prea bine acolo unde trebuia si nici in public nu a dat foarte tare. a trecut asa… ca o boare…
    Sunt de acord cu Dan in ceea ce il priveste pe Kubrick. nu l am inteles si nu e pe gustul meu. sa privesc pana la starsit Eyes Wide Shut a fost f dificil pentru mine. totusi am o intrebare pt vd88. ce imi aduce nou sau constructiv The Shining? chiar acum 2 sapt discutam cu niste prieteni care nu il vazusera si le am recomandat sa il urmareasca, desi nu este genial realizat. am constatat ca ecranizarile cartilor lui stephen king (si pot spune ca am vazut destul de multe) lasa mult de dorit. cred ca au nevoie de o mana mai spectaculoasa care sa fie poate un pic mai comerciala si sa prinda la marele public (spielberg e primul nume care imi vine in minte). asta e parerea mea. poate ca nu beti fi de acord si poate ca argumentele voastre ma vor convinge de contrariul…sau nu?

  25. 27 Dan S. March 10, 2008 at 1:11 pm

    hmm.. n-am vazut Dr StrangeLove. il trec pe lista ๐Ÿ˜› desi pana acuma n-am fost decat dezamgit de Kubrick. transmite mesajele atat de extrem incat cu greu il poti urmari si intelege (vezi de exemplu “A Clockwork Orange” – http://www.imdb.com/title/tt0066921/ )

    cat despre ecranizari ale lui Stephen King, favorita mea este “The Stand” : http://www.imdb.com/title/tt0108941/ . nu are efecte speciale deosebite nici alte briz-brizuri, doar o poveste spusa extraordinar.

  26. 28 unholywood March 10, 2008 at 1:18 pm

    Eu am vazut The Stand cand eram copil si a lasat o impresie puternica, inca tresar cand vad lanuri de porumb.

    Dr Strangelove trebuie vazut, fiind o piesa umoristica de semnificatie.

  27. 29 Dan S. March 10, 2008 at 1:21 pm

    Si eu cam tot pe atunci l-am vazut. Nota 10 pentru suspans si atomsfera ๐Ÿ™‚ mai ales ca se difuza noaptea dupa 11-12 ๐Ÿ˜›

  28. 30 vd88 March 10, 2008 at 2:25 pm

    nota 10 pentru A Clockwork Orange si pentru Ludwig van Beethoven si 2 (doi) pt ala caruia nu i-a placut filmul
    ๐Ÿ™„

  29. 32 vd88 March 10, 2008 at 3:39 pm

    sa-mi dai 1 pizza ca ti-am facut 32 posturi

  30. 33 Dan S. March 10, 2008 at 4:44 pm

    iti dau cate o maslina de pe pizza pentru fiecare comment al tau ๐Ÿ˜›

  31. 34 Anca Gabrian March 11, 2008 at 5:01 pm

    Daneee, nu te mai zgarci!!! da i omului o pizza. si poti sa imi dai si mie una ca am intrat de multe ori la tine pe blog si am facut multe comentarii… dc nu, poate imi da vd88 o felie…

  32. 35 Dan S. March 13, 2008 at 1:18 pm

    iti pun o vorba buna la vd88 ๐Ÿ˜‰


Leave a Reply

