:((

Joi, 6 martie am fost invitat la evenimentul Cisco Day din Timisoara, care a fost tinut la hotelul NH. Pentru detalii, puteti citi pe pagina celor de la www.e-timisoara.info.

Toate bune si frumoase, prezentare interesanta, conditii moderne si mai ales, pranz inclus 😀 Partea cea proasta si-a facut insa aparitia cam la 24 de ore distanta. In sala de prezentare era pusa in functiune un sistem de climatizare din tavan, astfel incat oriunde mergeai tot in cap iti batea. La momentul respectiv nu m-a deranjat. Abia dupa cateva ore si-a facut simtita prezenta o durere de cap zdravana si a doua zi, o raceala pe toata cinstea.

Si uite asa, de 3 zile incoace bolesc la pat 😦 Tot weekend-ul n-am putut face altceva decat sa stau sub patura, sa beau multe lichide si paracetamol, sa sug pe vitamina C cu propolis, sa mananc fructe si sa ma uit la seriale. O… vai! De-ar trece o data! Si maine mai merg si la lucru 😦

4 Responses to “:((”


  1. 1 unholywood March 10, 2008 at 10:01 am

    Sa te faci bine, pana atunci poate ai ocazia sa vezi niste filme bune.

    Check my blog!

  2. 2 Dan S. March 10, 2008 at 10:39 am

    ms 🙂
    ma uit acum 😉

  3. 3 thcgirl77 March 10, 2008 at 11:27 am

    dan, o sa trec pe la tine. asa am chef de o gripa din aia violenta sa ma tina acasa cu laptopul in brate in pat, cu febra si frisoane de habar `ai!!!

  4. 4 Dan S. March 10, 2008 at 11:38 am

    :))
    vino, ca distribui 😀


Leave a Reply

