August Rush

Se pare ca in ultima vreme am o tendinta de a urmari filme cu multa muzica in ele (vezi musicals, ceva mai jos). Ultimul film din aceasta serie de vizionari este August Rush cu Freddy Highmore in rolul principal si cu Robin Williams, Keri Russel, Terrence Howard si Jonathan Rhys Meyers.

Mai mutle dupa click.

Povestea nu este in mod deosebit plauzibila dar e realizata astfel incat sa fie o vizionare usoara si relaxanta pentru toata familia. Evan Taylor (care va primi in cele din urma psudonimul de August Rush) este un orfan cu un simt al muzicii deosebit care fuge de la casa de copii pentru a-si cauta parintii naturali. Mai multe n-am sa povestesc ca sa nu stric vizionarea 😛

Deliciul filmului sunt cele aproximativ 15 cantece, majoritatea interpretate la chitara, culminand cu un concert (putin mai extravagant) al filarmonicii din New York. Genurile muzicale intalnite ar fi acoustic, soul, classical, gospel si rock.

Mai jos gasiti trailer-ul si cateva scene din film. Vizionare placuta 😉

(din pacate wordpress imi face din nou fitze si nu accepta filmuletele de youtube, asa ca sunt nevoit sa dau link-uri)

7 Responses to “August Rush”


  1. 1 vd88 March 19, 2008 at 11:06 am

    the little girl’s “aaaa” wasn’t gospel

  2. 2 Dan S. March 19, 2008 at 11:15 am

    melodia “raise it up” este gospel, insa

  3. 3 thcgirl77 March 21, 2008 at 5:51 pm

    Jonathan Rhys Meyers are cei mai spooky ochi din lume, tot timpul sunt asa largi.
    hehe e sweeny todd la dacia, de data asta nu`l mai ratez 😀

  4. 4 thcgirl77 March 24, 2008 at 1:51 pm

    am vazut ieri sweeney todd. sa`mi f una ce gretos film, la unele faze nu m`am putut uita. nu stiu daca`mi place filmul sau nu, cert e ca nu mi`am imaginat ca un musical sa fie asa brutal si gorey.

  5. 5 Dan S. March 24, 2008 at 2:19 pm

    dap. e gretzos.
    don’t say i didn’t “told you so” 😛

  6. 6 unholywood March 24, 2008 at 3:44 pm

    try the priest!
    Sir, it’s too good, at least!
    Then again, they don’t commit sins of the flesh,
    So it’s pretty fresh.

    Nici nu stiam ca Johny Depp poate sa cante asa bine, imi seamana cu David Bowie intrun fel.

  7. 7 vd88 March 27, 2008 at 9:50 am

    Johnny Depp a jucat/cantat f bine. Ce aveti cu el? Filmul a fost realizat bine desi nu a fost nu stiu ce.


Leave a Reply

