Orange vs. Vodafone

Miercurea trecuta am avut neplacerea de a conversa cu serviciul clienti atat al celor de la Orange cat si al celor de la Vodafone. Aveam nevoie sa activez serviciul de roaming pentru 3 zile pentru numerele de telefon ale parintilor mei. Nimic mai simplu, nu? N-as zice…

Sa incep cu Orange. Ambii parinti au abonament la Orange de cel putin 2 ani, insa anul trecut in toamna au facut cesiune la numere pe persoana juridica ca sa mai poata deconta din convorbiri. Dupa spusele operatorului de la serviciul clienti, se pare ca aceasta operatiune “reseteaza” contorul de vechime al abonamentului, astfel incat ca sa se poata activa serviciul de roaming e necesara plata unei garantii. In naivitatea mea, am rugat-o pe doamna de la receptor sa imi calculeze suma. Noroc ca stateam pe scaun: pentru unul din numere 100 de Euro si pentru celalat 50! Absolut ridicol! Ce as putea face in 3 zile de roaming ca sa justifice aceste sume? Pe deasupra, nici nu ar fi primit inapoi acesti bani dupa cele 3 zile – doar s-ar fi decontat facturile ulterioare. Avand in vedere cat de putin platesc ai mei in medie lunar abonamentul, asta ar fi insemnat sa plateasca in avans mai bine de 10 luni!

Din moment ce m-am lamurit cu Orange am zis sa imi incerc norocul cu Vodafone. Dar nici aici nu a fost cu mult mai bine. Spre deosebire de Orange care ofera un serviciu cu clientii 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamana, cei de la Vodafone sunt mai comozi – au ore de program intre 8:00 si 23:00. Asa ca miercuri dimineata, in timp ce ma indreptam spre granita pe la ora 7:30, a trebuit sa astept in camp, inainte sa ies din zona de acoperire cu semnal GSM, ca sa gasesc pe cineva sa imi raspunda la telefon.

Ce a fost si mai stupid, cand sunam la *222 robotul zicea un mesaj ca a fost implementata o noua structura a meniului, mai usoara (?!) si ca Vodafone a ascultat de sugestiile clientilor. :)))

Dar, totul e bine cand se termina cu bine. La Vodafone mama avea suficienta vechime si am reusit sa activam serviciul. Stau si ma intreb, oare daca nu avea “vechimea” necesara, cat ar fi solicitat si ei garantie? O mana si-un picior?!

4 Responses to “Orange vs. Vodafone”


  1. 1 Anca Gabrian April 21, 2008 at 11:24 am

    ooooo…. sa ne traiasca retzelele!!! eu cand mi am activat roamingul si passportul la vodafone am lasat un e-mail (ca nu aveau operatori care sa discute cu noi astia micii care “nici nu” le platim facturile…) si am fost sunata dupa o saptamana. ca nici parola de incarcare de credit nu am obtinut o asa usor… foarte complicate itzele astora. sincer, nu pot sa imi dau cu parerea dc e mai grozav orange decat vodafone, ca unde e bine intr-o parte, e rau in altul. ce pot sa declar sus si tare si nimeni nu imi va schimba parerea este ca cosmote este una din cele mai infecte companii de care am auzit. nici nu vreau sa mai aud de ei. parerea mea…

  2. 2 thcgirl77 April 22, 2008 at 8:53 am

    sec rau de tot. eu nu am intampinat dificultati. sunt pe cartela la orange si roamingul l`am activat sunand la *100# si alegand activare roaming din meniu. simplu si rapid.

  3. 3 Nemi June 24, 2009 at 11:00 am

    Astia de la Vodafone au devenit nesimtiti. Daca esti prins in perioada de contract, cat nu ai voie sa te muti in alta parte, te frig la niste tarife de plangi. Norocul meu ca au uitat sa-mi mai faca o mega oferta cu care sa ma mai lege de ei inca 2 ani si sunt liber sa plec. Oferta de la Orange mi s-a parut mult mai buna.Nu fac reclama nimanui dar Vodafone-ul si-a cam luat-o in cap in ultima vreme.


  1. 1 Orange contraataca « Dan’s Weblog Trackback on May 27, 2008 at 1:28 pm

Leave a Reply

