Copilarie

A lor? A noastra? Nu stiu. Generatia mea a prins cate putin din ambele.

Versurile zic la un moment dat despre copiii din ziua de azi ca sunt/par mai tristi decat cei de alta data si nu pot decat sa fiu de acord. Cel putin privind din exterior…

5 Responses to “Copilarie”


  1. 1 unholywood April 25, 2008 at 8:36 am

    Un mare om a spus posesiile materiale nu ne fac fericiti,

    Eu am prins foarte putin perioada, dar imi amintesc multe lucruri, mai ales dulciurile aduse de sarbi in autocare.

    Oricum tineretul din ziua de azi nu mai are pic de respect, si nu vorbesc ironic, am vazut asta pe strada,

    Copii cresc la televizor unde invata sa ceara fara sa ofere nimic, si e jalnic ce ajung, am vazut acum cateva zile intr-un magazin 2 copii injurau o batrana fiindca a avut obraznicia sa le atraga atentia.

    Deja ma enervez.

  2. 2 vd88 May 2, 2008 at 4:43 pm

    (c) Leasa Dragos – Diferente

  3. 3 Dan S. May 2, 2008 at 10:28 pm

    ms de info, chiar eram curios cine canta 🙂
    numa bine ca pot pune si versurile:

    Noi beam brifcor mancam topic topi-top sau jelibon
    Ei se stramba cand aud de crina sau bonibon
    In timp ce noi radeam la glume ei zic doar un simplu LOL
    Ei nu se mai joaca frunza, nici tzarile sau shotron
    Noi jucam leapsa pe coco, ratele si vanatorii
    Noi nu ne jucam fifa ci fotbal in curtea scolii
    Noi jucam lapte gros, turul frantzei, baba oarba
    Ei au altele in cap atunci cand aud de “capra”
    Noi ceream prietenia ei converseaza pe mess
    Ei nu mai rosesc ca noi cand e vorba despre sex
    Noi nu ne duceam in mall ci doar la cofetarie
    Beam tec si mancam din aceeasi farfurie
    Noi nu ne dadeam email noi ne trimiteam scrisori
    Ne dadeam felicitari nu mass-uri de sarbatori
    Nu dau eu verdicte si-habar n-am ce credeti voi
    Dar copiii de azi parca-s mult mai tristi ca noi

    Eram la o bere-n fatza – anu’ trecut
    2 copii mancau bomboane in fatza scarii razand
    Toate bune si frumoase pana ii vad aruncand
    Punga de bomboane plina si pe ei plecand
    Imi venea sa-i strang de gat
    Sa le spun: In p**a mea
    Noi plangeam o saptamana fiindca mama nu ne lua
    Iar voi plecati, o aruncati va doare fix in c*r de ea
    De vine-s cei ce v-au crescut fiindca nu stiti cum era…

    Cand venea ora 5 iesea toata lume-afara
    Si-ncepeam numaratoarea fara sa stim ce inseamna
    Antante dizemane pe dizemane compane antante
    Ne-ascundeam de parintzi sa nu ne vada ca bem apa
    Cand veneam transpirati dup-o noua zi de joaca
    Noi citeam Ciresarii, amintirile lui Creanga
    Adormeam fericiti ascultand povesti pe placa
    Ne uitam la diafilme cu Turtitza Fermecata
    Sandy Bell pentru toti era vedeta preferata
    Era mare sarbatoare cand mancam o ciocolata
    Buna, rea, mica, mare n-avea cum sa nu iti placa
    Privind in urm-acum toate astea parca
    Sunt povesti de demult care incep cu-“a fost o data”
    Poate-s io nostalgic si-habar n-am ce credeti voi
    Dar copiii de azi parca-s mult mai tristi ca noi

    Eram la o bere-n fatza – anu’ trecut
    2 copii in fatza scarii se jucau tenis razand
    Toate bune si frumoase pana la ultimul sut
    Am vazut mingea-n gradina si pe ei plecand
    Imi venea sa-i strang de gat
    Sa le spun: In p**a mea
    Noi plangeam o saptamana atunci cand ni se spargea
    Iar voi plecati o aruncati va doare fix in c*r de ea
    De vine-s cei ce v-au crescut fiindca nu stiti cum era…

    sursa: http://www.lyricspy.com/l/Leasa_Dragos/lyrics/Diferente/

  4. 4 thcgirl77 May 7, 2008 at 3:17 pm

    e frumos cantecul si mi se potriveste. dan mai tii minte cand voi baietii ati jucat lapte gros si a intra prof. Doba fix cand erati toti claie peste gramada cu capul in fund la altul? LOL.
    pacat de generatia asta, noi apreciam mai mult jucariile, dulciurile, etc. cine oare nu a avut colectie turbo cu masini sau fotbalisti? cand urla cate un copil din spatele blocului ‘mamaaaaaaa’ si ieseau vreo 5 mame pe geam. cand ma dadeam toata ziua cu bicicleta sau faceam haine la papusi..frumoase amintiri.

  5. 5 Dan S. May 7, 2008 at 3:20 pm

    cei 3 ani de liceu din Slavici au fost dintre cei mai buni din viata mea 🙂


Leave a Reply

