Gadget

De cand mi-am schimbat masina acum un an si jumatate, sufar din cauza lipsei unui player mp3. Din pacate masina are un player incorporat in bord ce nu poate fi schimbat, asa ca am ramas blocat cu cd/cassete player-ul standard. Si… da, ai citit bine: e un device hibrid care citeste si cd-uri audio si casete.

Pana recent nu am gasit decat adaptoare pentru caseta care ofera conectarea cu un jack la un player extern – deloc atragator. Cautarea mi-a luat sfarsit cand am dat peste acest articol de pe ThinkGeek care, din pacate, nu livreaza in Romania ๐Ÿ˜ฆ

Specificatiile suna cam asa:

  • No internal memory – you must supply a memory card
  • External memory: compatible with SD/MMC card (max. 2GB)
  • Earphone jack: 3.5mm
  • USB 2.0
  • System: compatible with Windows 2000/XP
  • Battery: built-in 450mAh lithium battery
  • Recharge battery via USB cable
  • Use like a normal cassette in a car cassette player or cassette player
  • Use as a stand alone MP3 Player
  • Repeat playback mode
  • 7 button interface
  • Dimension: 2.5″ x 4″ x .45″

Din fericire, dupa o cautare temeinica pe google, am gasit in cele din urma aparatul la best-it.ro si am facut de indata comanda. Pretul este de 77.6 RON + transport (care inca nu mi-e clar cat va costa in final). Astept sa ma sune cat de curand pentru a confirma comanda si am sa fac un update indata ce am noutati.

Sa imi tineti pumnii ๐Ÿ™‚

9 Responses to “Gadget”


  1. 1 unholywood May 10, 2008 at 12:35 am

    Ce fel de hacker esti tu ?

    Downloadeaza manualul de servici al masinii tale, vezi schema electrica, si vezi cum poti adapta un cd/mp3 player in locul standard cu ceva traforaje.

    Ai terminat o facultate tehnica nu de filozofie.

  2. 2 Dan S. May 10, 2008 at 8:36 am

    cred ca esti ultima persoana careia trebuie sa ii explic diferenta dintre facultatea de automatizari/electronica si cea de programare ๐Ÿ˜‰

  3. 3 thcgirl77 May 11, 2008 at 9:09 pm

    super old school, n`am mai vazut o caseta de….de cand n`am mai vazut nici o discheta.

  4. 4 Dan S. May 11, 2008 at 9:33 pm

    hehe. ce vremuri ๐Ÿ™‚

  5. 5 Foxxy May 12, 2008 at 10:12 am

    deci eu personal, iti tin pumnii. ca sa depasesti si tu era glaciara a casetelor audio. nu se poate asa ceva.o caseta audio este sub nivelul tau si al vaporului tau. parerea mea…

  6. 6 cristi May 22, 2008 at 12:11 am

    problema e bateria interna care se incarca pe usb… ce faci daca moare pe drum ?

  7. 7 Dan S. May 22, 2008 at 8:23 am

    Din pacate nu prea am ce-i face – trec pe radio pana o incarc la loc (am un incarcator de USB pentru bricheta de la masina) ๐Ÿ™‚

  8. 8 marius May 14, 2010 at 3:43 pm

    esti multumit de acest mp3?
    poti sa schimbi melodiile din butoanele cass-ului?

  9. 9 Dan S. May 14, 2010 at 4:05 pm

    salut, pana la urma s-a dovedit ca nu vor sa-si vanda produsele ๐Ÿ˜ฆ
    vezi gadget part3a 2 si 3.


Leave a Reply

