Gadget – partea a 2-a

Revin cu un mic update la articolul anterior despre caseta mp3-player.

Dupa ce au trecut cateva zile bune fara ca sa fiu contactat de cei de la best-it.ro, m-am decis sa ii sun eu pe ei. Iau primul numar de telefon din lista, sun, telefonul e inchis. Buuun. Al doilea numar: asta macar era deschis. Sun ce sun, nu raspunde nimeni. Okay… Last one’s a charm. Formez, suna si spre surprinderea mea cineva chiar mi-a raspuns. Dupa o scurta conversatie cu tipul de la celalalt capat al firului, acesta imi recunoaste ca au ceva probleme cu site-ul si sa fac comanda prin e-mail. Puteau macar sa puna un banner, ceva, ca sa anunte ca au probleme… In fine. Zis si facut. Am trimis mail.

Asa ca revin la sportul meu preferat, astept sa ma sune. Grr…… ~x(

2 Responses to “Gadget – partea a 2-a”


  1. 1 thcgirl77 May 17, 2008 at 11:43 am

    scrie impresii despre wii. vorbind de wii, cand ma pot autoinvita sa vad si eu cum e? intorc favoarea cu un ps3 🙂

  2. 2 Dan S. May 17, 2008 at 12:24 pm

    inca n-am prea avut timp sa il explorez la maxim, dar in mod cert va urma un articol si despre asta 🙂
    pai hai maine dupamasa. da-mi un buzz pe mobil 🙂


Leave a Reply

