Imperiul Orange contraataca

Dupa aventura de luna trecuta cu roaming-ul, Orange revine cu alta lovitura mortala.

Uite cum arata abonamentul meu la Orange acum 2 zile:

  • din oferta de la momentul realizarii abonamentului am primit 20 de minute nationale si 180 minute in orange (dupa ora 18 si cu 3 numere favorite)
  • luna trecuta am primit un SMS care ma informa ca in schimbul a ~1.8 euro mai primeam 25 de minute nationale (cica fidelizare :)) )

Deci in total: 45 de minute nationale si 180 orange.

Spre surprinderea mea, ieri am primit un alt SMS de la 415: “Sunteti cu Orange de 4 ani! De acum, primiti lunar prin Orange Thank You 25 minute-cadou lunar.” Ma gandeam wow! Mare branza! Dupa 4 ani imi arunca si astia niste faramituri 😛

Eh… povestea continua. Am sunat azi la serviciul clienti deoarece nu ieseau la socoteala minutele cand apelam serviciul cronos, iar in mesajul de mai sus nu zicea ce fel de minute sunt (nationale sau orange)?

Se pare ca era vorba de minute nationale. Asa ca in mintea mea am calculat ca ar fi: 45 de minute nationale de pana acum + 25 cadou = 70 minute nationale! + cele 180 de minute orange. Deja suna binisor.

Vise desarte! Explicatia domnisoarei de la relatii cu clientii suna cam asa: acele 20 de minute pe care le-am primit de la bun inceput au fost primite defapt in avans; cate 5 pentru fiecare an; iar acum ca am trecut de 4 ani, mai primesc inca 5! =)) Ce bataie de joc! Mai bine nu-mi dadeau nimic…

4 Responses to “Imperiul Orange contraataca”


  1. 1 vd88 May 28, 2008 at 1:34 pm

    nemultumitului i sa ia darul!

  2. 2 Dan S. May 28, 2008 at 4:58 pm

    n-au decat. ce-am avut si ce-am pierdut 😛

  3. 3 thcgirl77 May 29, 2008 at 8:53 am

    cartela rules. pe principiul WYSIWYG.

  4. 4 Dan S. May 29, 2008 at 9:42 am

    nu-mi place cartela. intotdeauna raman fara credit cand mi-e mai draga lumea. plus ca tarifele sunt mai dezavantajoase 😐


Leave a Reply

