Eureka!

Am reusit sa gasesc in sfarsit un telefon mobil care sa corespunda la ce cautam eu… err… defapt trei telefoane ๐Ÿ˜›

Castigatoarele sunt:

1. Sony Ericsson C702

2. Sony Ericsson G700

3. Sony Ericsson G900

Mai ramane o singura problema: banii ๐Ÿ˜ฆ

Aceste telefoane abia ce au fost lansate in Romania saptamana trecuta. Le-am gasit de cumparat online de la EuroGSM si alte 2 magazine obscure, care din pacate nu mi-au raspuns la mail-uri. Asa ca raman cu varianta EuroGSM.

Preturile suna cam asa:

  • C702 – 1.129,00 RON
  • G700 – 1.149,00 RON
  • G900 – 1.385,00 RON

Trista concluzie e ca voi mai astepta o luna sau doua, sa mai scada pretul undeva sub 1.000 RON ๐Ÿ˜€ Plus ca, inainte de a cumpara pe oricare dintre ele, as vrea sa le tin in mana, sa imi dau seama cat-de-cat de calitatea materialelor, lizibilitatea textului, etc. Nu vreau sa mai trec prin dezamgirea ce a fost Motorola Z8, care in poze arata fascinant, dar cand il tii in mana, ai impresia ca musamaua aia care vrea sa tina locul tastelor numerice, mai are un pic si se dezlipeste.

Ca tot am vorbit de Motorola Z8 si despre preturi, am ramas socat sa vad in Ungaria Z8-ul undeva la 600 RON (si nici macar nu era la promotie), la liber (adica fara abonament), in un magazin amarat de electronice din Inter Spar (din orasul Gyula), pe cand magazine din Romania, precum Germanos se ambitioneaza sa ceara 1.199 RON! Adica fix dublu! In mod cert la urmatoarea mea vizita la vecinii nostri maghiari am sa fiu atent poate gasesc unu din modelele Sony Ericsson de mai sus la vre-o oferta ๐Ÿ˜€

Pentru cei interesati de detalii suplimentare despre performatele acestor terminale, pot accesa review-urile de pe mobile-review.com: C702, G700 si G900.

4 Responses to “Eureka!”


  1. 1 thcgirl77 June 28, 2008 at 5:51 pm

    nr.2 arata cam girly.
    la design imi place nr.1

  2. 2 Anca July 3, 2008 at 11:50 am

    Daca ar fi sa aleg dpdv al designului, as merge pe G700, care mi se pare elegant, sau pe G900. Fara a ma edifica asupra dotarilor, capacitatilor, mega-puterilor (adica nu am citi nimic despre ele), din cate imi dau eu seama din poza cel mai fain ar fi G900. Si acum, ca ma uit la pret, cred ca mi se confirma banuiala. Postez commentul si ma uit si la features. Parerea mea…

  3. 3 Anca July 3, 2008 at 11:57 am

    Woooow!!! Sa-mi trag 3 palme!!! Cred ca imi vand PC ul si imi cumpar G900!!!!

  4. 4 Dan S. July 3, 2008 at 11:58 am

    hihi
    la ce pret are, cam acolo ajungi ๐Ÿ˜ฆ


Leave a Reply

