MiniExcursie

Ieri m-am rasfatat si am dat o fuga pana la Media Markt-ul din Szeged, Ungaria. Am vrut sa vad care sunt preturile lor la combine frigorifice si la telefoane mobile.

Ce am vazut:

In primul rand o varietate satisfacatoare de combine frigorifice.

Din punct de vedere al preturilor, pot zice ca are loc un mic paradox. Adica: combinele mai mici (cu dimensiuni pana in 175x60x60 cm) sunt mai scumpe decat la noi, trecand lejer de 1.400 RON. In schimb cele mai mari, cu mai multe dotari si briz-briz-uri tehnologice incep chiar de la 1.200 RON. Dar sa zicem, ca la decenta suma de 1.600 – 1.800 RON iti iei o combina side-by-side cu dozator de apa/gheata, modele care pe la noi incep in cel mai bun caz la 2.500 – 2.700 RON.

Mi-am mai delectat ochii cu niste televizoare TFT Philips superbe. Intr-atat de superbe ca nu mai tin minte la ce preturi erau ๐Ÿ˜ฆ

Ce am testat:


Am reusit in sfarsit sa pun mana pe un Sony Ericsson C702 si sa il butonez putin. Din pacate am ramas dezamagit de butoane, care cam dupa 2 minute de apasari au inceput parca sa imi taie din carne ๐Ÿ˜ฆ Nici ca aspect sau utilizabilitate nu m-a impresionat. Asadar, cade din lista de posibile viitoare mobile.

E impropriu sa zic ca am testat, deoarece nu mai avea baterie, dar am vazut si tinut in mana Nokia E66.

Din punct de vedere al feeling-ului si al dotarilor am ramas profund impresionat, urcand direct in lista de posibile viitoare mobile. Ce m-a surprins e faptul ca acest model a fost lansat luna aceasta (iulie) si deja e prezent pe rafturile Media Markt in total contrast cu penuria de review-uri de pe Internet. Asta ma duce cu gandul ca modelul nu a ajuns suficient de repede la redactorii multor site-uri si reviste. Tot din seria suprizelor a fost si pretul: aproximativ 1.400 RON. Ce-i drept, nu e o suma mica. Dar daca stam sa ne gandim ca acesta este pretul din luna lansarii, iar telefonul e decodat si mai are si pretentii de business phone, atunci pretul e cu adevarat mic. Abia astept sa ii mai scada pretul. Sunt sanse foatre mari as il aleg in fata lui Sony Ericsson G700.

Ce am cumparat:

  • o husa pentru iPod-ul meu nano ~ 35 RON
  • un adaptor de caseta pentru masina ca sa pot asculta de pe iPod ~ 80 RON
  • un prelungitor cu protectie la supratensiune si 4 prize ~ 30 RON
8 Responses to “MiniExcursie”


  1. 1 vd88 July 22, 2008 at 1:56 pm

    He’s a rich bitch.

  2. 2 unholywood July 28, 2008 at 9:51 am

    Seeing Danutu speak bozgorish …. priceless.

  3. 3 Dan S. July 28, 2008 at 11:43 am

    keep wishing it, eu “nem magyar” ๐Ÿ˜‰

  4. 4 unholywood July 28, 2008 at 1:30 pm

    Ia uite mi-am facut un alt blog, despre calatorii cu motocicleta.

    http://jurnalmotocicleta.wordpress.com

  5. 5 thcgirl77 August 1, 2008 at 9:59 am

    tre sa`mi arati caseta aia.
    precum am zis, esti plin de chestii care m`am gandit ca exista deja dar nu le`am vazut in realitate ๐Ÿ™‚

  6. 6 thcgirl77 August 1, 2008 at 9:59 am

    PS: te astept sambata la un PS3

  7. 7 Dan S. August 1, 2008 at 10:17 am

    ms. iti arat caseta sambata ๐Ÿ™‚


  1. 1 Un sentiment aproape uitat « Dan’s Microblog Trackback on July 21, 2008 at 11:04 am

Leave a Reply

