Razbunarea frustratilor

Intai a fost Tobey Maguire in rolul lui Spider-Man.

Apoi Shia LaBeouf in Transformers.

Iar acum James McAvoy in Wanted.

Unde naiba sunt eroii pe care sa ii privesti cu admiratie? Sa zicem din punctul de vedere al unui tanar/adolescent, parte a publicului tinta al acestor filme, cum poti sa privesti pe oricare dintre aceste personaje ca pe un idol? Toti neadaptati, slabanogi si respinsi de societate. Niste paria.

13 Responses to “Razbunarea frustratilor”


  1. 2 thcgirl77 August 1, 2008 at 10:03 am

    ai totala dreptate. ce au in comun? toti sunt niste pampalai care fara voia lor devin mai barbati, vorba aia.
    spiderman 3 a fost oribil!! mai mult am ras. cand am vazut ca evil-spiderman era de fapt un fel de emo, toti din sala am ras in hohote.
    transformers a fost naspa, si asa nu eram fana dar m`am dus pt. prietenul meu.
    wanted, suxxx ma asteptam la altceva si am dat de un gore-fest, prea violent.

  2. 3 Dan S. August 1, 2008 at 10:18 am

    hahaha ๐Ÿ™‚
    spiderman a fost ok, la fel si transformers, dar wanted a fost jenant.
    cat despre tinerii astia, caci despre ei e vorba, sunt un fel de “cazi para malaiata in gura lui natafleata” ๐Ÿ˜›

  3. 4 Anca August 1, 2008 at 10:36 am

    Eu, daca imi permiteti sa imi dau cu parerea, consider ca distributia cu tineri “distrusi”, cum le spuneti voi, este un fel de pas inainte a cinematografiei americane. Consider ca este un pas inspre realitate, si tocmai de aceea sunt alesi acesti actori, ca sa le arate tinerilor – target-ul – ca nu toti cei care sunt cool sunt niste Vin Diesel, Paul Walker, Christian Bale, Van Damme & Co. Shia LaBoeuf este cel mai bun exemplu, pt ca nu e un super erou ca si spiderman; e un tanar obisnuit, care fuge tot filmul, si stoarce din el curajul cu care la inyestrat natura, si care sunt convinsa ca exista in fiecare. Nu spun ca nu ii sunt exagerate anumite trasaturi, dar tinerii se pot identifica mai usor cu el. Problema pusa in discutie de Dan, ma duce cu gandul la manechinele care apar in reviste, carora li se aplica un “tunning” pe cinste, care isi pastreaza la final cam 50% din trasaturile fizice personale. Rezultatul? Fete anorexice, complexate si distruse ca nu pot arata ca si frumoasele perfecte din reviste. Nu realizeaza ca de fapt si acelea au cosuri, ten imperfect, par despicat si celuluita.
    “Traiasca” cei care ne arata cum “trebuie” sa aratam, care ne arata care este idealul, care ne spun ca nu suntem suficienti de buni daca nu ne incadram in tipar !!!
    Parerea mea…

  4. 5 Dan S. August 1, 2008 at 11:06 am

    La fete este alta poveste. Acolo deja distrusele au ajuns sa fie modelul (sau cel putin marea majoritate).
    Mai tii minte modelele de acum 10-15 ani? Primul nume care imi vine in minte ar fi sa zicem Claudia Schiffer. Dar uita-te acum! Vezi, de exemplu, Calista Flockhart.
    Cum poti as spui ca e un pas inainte pentru Hollywood? Uita-te ce distrusi ajung sa fie considerati “model”. Eu zic ca e alarmanta tendina la barbati.
    Plus, daca vreau sa vad oameni normali (a se citi “average people”), ma uit in jurul meu, pe geam, pe strada. Daca vreau sa vad eroi atunci ar trebui sa ii gasesc pe ecran ๐Ÿ˜‰

  5. 6 Anca August 1, 2008 at 3:06 pm

    Doar atat vreau sa spun: intotdeauna am fost frustrata de faptul ca in comediile romantice personajele erau “bunoace”. Nu este extaziant sa il vezi pe unul gen, nu stiu… sa zicem Billy Crystal sau Mike Meyers ]n roluri romantice, dar este mai aproape de realitate. Tot citind si vazand perfectiune, perceptia realitatii se deformeaza. Si cred ca si average people pot fi eroi. Tocmai faptul ca doar bunaciunile au fost promovate pana acum a creat impresia ca oameni ca Tobey Maguire nu pot face asemenea roluri. Nu spun ca nu imi plac eroii “clasici”, si mie imi place sa ii vad, dar imi plac si eroii atipici. Si imi place Tobey Maguire in Spiderman. Arata ca aparentele inseala mult. Si in ultimul timp am observat si eu tot mai mult distribuirea de roluri mari, de personaje complexe, uneori romantice unor oameni mai “terstri”. Cu riscul de a ma repeta, spun ca imi plac de cele mai multe ori, dar ca e placut sa imi “clatesc” ochii cu “zei” ca Brad Pitt, Timothy Oliphant, Vin Diesel, Jason Statham si altii. Mie de exemplu imi place Adam Sandler. Si desi nu e o frumusete, deci nu e un erou potrivit pt un film romantic, comediile lui romantice sunt foarte reusite. Deci cred ca totul se rezuma la aptitudinile actoricesti. Stiu ca nu veti fi de acord cu mine, dar asta e parerea mea…

  6. 7 Dan S. August 2, 2008 at 12:01 am

    de aici si titlul articolului: “razbunarea frustratilor” ๐Ÿ™‚

  7. 8 thcgirl77 August 3, 2008 at 3:38 pm

    dane, da`i in pix pe astia si mergi la the dark knight. tocmai am baut 2 pahare de vodka in cinstea lui heath ledger.

  8. 9 Dan S. August 3, 2008 at 6:33 pm

    am vzt articolul scris te tine si poti fi sigura ca vreau sa il vizionez ASAP. Din pacate eu nu sunt un mare fan al cinematografului si astept cu nerabdare sa apara pe divx. I like to have surround sound, leg room and confortable chairs, thank you very much ๐Ÿ˜€

  9. 10 thcgirl77 August 5, 2008 at 4:30 pm

    I like to have surround sound, leg room and confortable chairs, thank you very much
    ————–
    timisoara multiplex all the above + popcorn care se coace la fatza locului. cipri a luat nachos si a zis ca sunt scarbosi. eu nu am mancat ca arata ca chipsurile si nu ma atrag.
    am mai baut o vodka in cinstea lui heath ledger.

  10. 11 Dan S. August 5, 2008 at 7:38 pm

    e ok in TM, dar:
    1. e drumul care nu imi surande intotdeauna sa il fac
    2. ma seaca ca intotdeauna dau sonorul deranjant de tare
    hm… nachos… am incercat parca o data dar mi-au placut ๐Ÿ˜›

    si da, RIP Heath Ledger. am si scris un articol in ziua cand am aflat de moartea sa ๐Ÿ˜ฆ

  11. 12 unholywood August 8, 2008 at 9:28 am

    You dont mess with the Zohan, asta e un film despre un action hero fara frustrari.

  12. 13 chaos_and_smiles August 26, 2008 at 12:24 am

    o sa se faca ei mari si o sa vina dupa tine. asteapta numai partea a doua, o sa se razbune pe blogu tau >:)


Leave a Reply

